Marca Passejades i excursions
passejades i excursions
Neu a l'hivern, pastura a l'estiu
Ruta per les bordes de Burg

Localitat inici: Farrera

Localitat arribada: Burg

Recorregut: Farrera - coll de So - Bordes de Burg - Burg

Durada: 3 hores

Desnivell: 600 m

Distància: 8 Km

Dificultat: Nivell 2

Accés amb vehicle: Des de Llavorsí, a la C-13, s'agafa de primer la L-504 i, després, la L-510 en direcció a Alins i Àreu. De seguida, a la dreta, cal prendre la carretera que puja a Tírvia, continuant posteriorment cap a Burg i Farrera.

Descripció: Des de Farrera s'anirà guanyant nivell fins el coll de So, a partir del qual gairebé és tot baixada fins les bordes de Burg primer i, després, el poble de Burg.

Recomanacions: Durant l'hivern no es pot realitzar la ruta per la presència de neu. Com que se sut i s'arriba a pobles diferents, cal preveure una combinació de cotxes o des de Burg tornar a Farrera per la carretera asfaltada.

D'especial interès: Vistes panoràmiques, construccions típiques d'alta muntanya i espai forestal ben conservat.

Variants: 1- des del coll de So per pista forestal fins al coll de la Creu de Bedet i, després, l'ermita de Santa Magdalena (6,5 km d'anada). 2- des del coll de So es pot agafar la pista que baixa a les bordes de Tressó (2 km).